تحلیل کلمات کلیدی و سرچ آن ها در گوگل

۱۳ تا از ابزار های کلمات کلیدی که نمی شناسید!

اشتراک‌گذاری

نویسنده

درخواست مشاوره یا خدمات

فرم صفحات داخلی بلاگ

ابزار تحلیل کلمات کلیدی؛ قبل از پرداختن به این مسئله باید گفت که یکی از بزرگترین اشتباهات در سئو سایت که می توانید مرتکب شوید این است که از تحقیق کلمات کلیدی به نفع تولید «محتوای عالی» غفلت کنید. این به این دلیل است که شما به تحقیق در مورد کلمات کلیدی نیاز دارید تا مشخص کنید مشتریان شما در کجای سفر مشتری قرار دارند. به طور کلی، شخصی که «چگونه کاری» را انجام دهیم به دنبال اطلاعات است، در حالی که فردی که وارد «فروش محصول» می شود به دنبال خرید محصول است. با استفاده از این اطلاعات، می توانید محتوای مرتبطی تولید کنید که مشتریان را وادار به کلیک کردن و تبدیل آنها کند.به طور خلاصه، تحقیق در مورد کلمات کلیدی، کلمات کلیدی را تعیین می کند که برای اهداف وب سایت شما بیشترین اهمیت را دارند. هنگامی که به خوبی انجام شود، راهنمایی می کند که چه چیزی را باید برای آگاهی، توجه یا تبدیل بهینه کنید.

با توجه به محبوبیت گوگل، اکثر متخصصان سئو سایت ابتدا به Google Keyword Planner و ابزارهای مرتبط با آن روی می‌آورند که استفاده از آن‌ها ممکن است محدود یا دشوار باشد.

خبر خوب: چندین ابزار رایگان تحقیق کلمات کلیدی در بازار موجود است.

ابزارهای غیر معمول تحقیق کلمات کلیدی را که برای زمانی که در تنگنا هستید و به دنبال گزینه های اضافی هستید ایده آل هستند نادیده نگیرید.

  1. TagCrowd.
  2. Keywords Everywhere.
  3. MerchantWords.
  4. Keysearch.
  5. Keyword.Guru.
  6. GetKeywords.
  7. QuestionDB.
  8. Soovle.
  9. Keyword Tool Dominator.
  10. Google Search Data.
  11. AlsoAsked.
  12. StoryBase.
  13. Keyworddit.

۱. ابزار تحلیل کلمات کلیدی TagCrowd

ابزار کلمات کلیدی به نام tagcrowd

یکی از بهترین ابزارهای رایگان تحلیل کلمات کلیدی برای سئو سایت است. ارزش پیشنهادی آن ساده است:

می‌توانید با ایجاد ابرهای کلمه/متن/برچسب، فرکانس کلمات را بدون برچسب قیمت سنگین ابزارهایی مانند Buzzsumo و Ahrefs Keywords Explorer تجسم کنید. فراوانی کلمات کلیدی همچنان یکی از تمرکزهای مهم سئوی درون صفحه است. اگر کلمات کلیدی خاصی را هدف قرار می دهید، اما آنها را به صورت پراکنده استفاده می کنید، در رتبه بندی آن کلمات کلیدی با مشکل مواجه خواهید شد. از سوی دیگر، قرار دادن کلمات کلیدی در صفحه با فرکانس بسیار بالا ممکن است باعث جریمه گوگل برای آنچه به عنوان تکنیک سئو کلاه سیاه تلقی می شود، شود.

می توانید از TagCrowd برای تعیین فراوانی بهینه کلمه کلیدی برای یک موضوع با بررسی مقالات رقیب استفاده کنید.

برای مشاوره رایگان می‌توانید با کارشناسان ما در تماس باشید

ویژگی های کلیدی TagCrowd

  • رابط کاربری مبتدی پسند که به تجزیه و تحلیل سئوی رقبا می پردازد.

  چند راه برای افزودن محتوا:

  1. یک فایل آپلود کنید
  2. URL صفحه وب را وارد کنید.
  3. متن صفحه را جایگذاری کنید.

۲. ابزار تحلیل جستجو کلمات keywordseverywhere

ابزار کلمات کلیدی به نام keywordseverywhere

Keywords Everywhere یک ابزار تحقیق کلمات کلیدی است که پیشنهادهای کلمات کلیدی را از بیش از 15 مورد از محبوب ترین ابزارهای کلیدواژه ارائه می دهد. این ابزار رایگان تحقیق کلمات کلیدی برای سئو دارای افزونه های فایرفاکس و کروم است که می توانند به مرورگر شما اضافه شوند.

توسط همان تیم پشت کلید واژه Keg برای شما آورده شده است.

ویژگی های کلیدی Keywords Everywhere

  • داده‌ها را از ابزارهای محبوب تحقیق کلمات کلیدی مانند Ubersuggest، Answer the Public Google Search، Google Analytics، Search Console و Moz Open Site Explorer جمع‌آوری می‌کند.
  • اطلاعات اولیه اما ارزشمند – حجم جستجوی کلمه کلیدی و هزینه به ازای هر کلیک را ارائه می دهد.
  • داده ها را در قالب های فایل PDF، Excel و CSV صادر می کند.
  • بهترین ابزار تحقیق کلمات کلیدی برای: تحقیق کلمات کلیدی در مرورگرها
  • قیمت: رایگان با امکانات محدود. نسخه پریمیوم از مدل پرداختی استفاده می کند. شما می توانید 100000 اعتبار (1 اعتبار = 1 تحقیق کلمه کلیدی) را با حداقل 10 دلار خریداری کنید.

۳. ابزار تحلیل کلمات و دامین MerchantWords

ابزار تحلیل کلمات کلیدی

اگر فروشگاه دارید، MerchantWords یکی از بهترین ابزارهای رایگان تحقیق کلمات کلیدی برای SEO است. داده‌های بیش از یک میلیارد جستجوی آمازون را جمع‌آوری می‌کند تا فهرستی از عبارات کلیدی مرتبط را برگرداند.

ویژگی های کلیدی MerchantWords

  • بینش بازار عملی با استفاده از داده های بیش از یک میلیارد جستجوی آمازون در سراسر جهان.
  • حجم جستجوی ماهانه کلمات کلیدی با کمک داده های کلمات کلیدی گوگل.
  • جستجوهای نامحدود و بارگیری CSV.
  • پشتیبانی 24/7 خدمات مشتری.

4. ابزار تحلیل کلمات کلیدی Keysearch

ابزار تحلیل کلمات کلیدی

Keysearch یک ابزار رایگان و قدرتمند برای تحقیق کلمات کلیدی است که به شما کمک می کند ترافیک ارگانیک را دریافت کنید و فرصت های بالقوه بک لینک را پیدا کنید.

همچنین دارای ابزارهای تحقیق کلمات کلیدی برای یوتیوب و پینترست است.

ویژگی های کلیدی Keysearch

  • جستجوگر دشواری کلمات کلیدی
  • ردیاب رتبه
  • جستجوگر بک لینک
  • تحلیلگر حسابرسی وب سایت
  • تحلیل رقابتی.
  • بهترین ابزار تحقیق کلمات کلیدی برای: افراد و مشاغل با بودجه

۵. ابزار تحلیل کلمات کلیدی keyword.guru

ابزار تحلیل کلمات کلیدی

Keyword.Guru یک ابزار تحلیل کلمات کلیدی غیر معمول است که نتایج موتورهای جستجوی برتر (گوگل، یاهو، بینگ) و سایت‌های تجارت الکترونیک (Amazon، eBay) را جمع‌بندی می‌کند. در حالی که چگالی یا فرکانس کلمه کلیدی را نشان نمی دهد، رایج ترین نتایج جستجوی کلمه کلیدی را به سرعت برمی گرداند و نتایج جستجوی کلمه کلیدی را در زمان واقعی نمایش می دهد.

ویژگی های کلیدی Keyword.Guru

  • داده های جستجو را از موتورهای جستجوی برتر (گوگل، یاهو، بینگ) و وب سایت های تجارت الکترونیک (Amazon، eBay) تجزیه و تحلیل می کند.
  • داده های نتایج جستجو را در زمان واقعی ارائه می دهد.
  • رایج ترین جستجوها را به سرعت نشان می دهد.
  • بهترین ابزار تحقیق کلمات کلیدی برای: تحقیق کلمات کلیدی در زمان واقعی

6. ابزار تحلیل کلمات کلیدی GetKeywords

ابزار تحلیل کلمات کلیدی

GetKeywords یک ابزار رایگان و غیر معمول تحلیل کلمات کلیدی است که به سئوی محلی پاسخ می دهد.

GetKeywords با داشتن فیلترهایی برای محدود کردن نتایج جستجو به کشورها، استان ها و شهرها و معیارهایی که معمولاً در ابزارهای کلیدواژه رایگان در دسترس نیستند، یکی از قدرتمندترین ابزارهای رایگان تحقیق کلمات کلیدی برای سئو است.

ویژگی های کلیدی GetKeywords

  • فیلترهایی برای محدود کردن نتایج کلمات کلیدی برای مکان های جغرافیایی.
  • گروه بندی کلمات کلیدی بر اساس هدف جستجو – تجارت الکترونیک، جستجوهای مرتبط با ویدئو و جستجوهای مبتنی بر سوال.
  • مکان‌های ترافیکی برتر هر کشوری را که تایپ می‌کنید، همراه با تفکیک ترافیک موبایل و دسکاپ را نشان می‌دهد.
  • نرخ پرش کلی را برای SERP مربوطه نشان می دهد – بنابراین می دانید که آیا باید کلمه کلیدی را در نظر بگیرید یا خیر.
  • بهترین ابزار تحقیق کلمات کلیدی برای: سئوی محلی

7. ابزار تحلیل کلمات کلیدی QuestionDB

ابزار تحلیل کلمات کلیدی

اگر به دنبال ایده های موضوع وبلاگ هستید، QuestionDB بهترین گزینه شما است.

این ابزار رایگان تحقیق کلمات کلیدی برای سئو، ایده های کلمات کلیدی را از سوالات مطرح شده در وب سایت هایی مانند ردیت و کورا بیرون می کشد.

ویژگی های کلیدیQuestionDB

  • سوالات مرتبط برای کلمه کلیدی وارد شده را از وب سایت های پرسش و پاسخ پیدا می کند.
  • پایگاه داده سوالات را برای کلمات کلیدی مرتبط تجزیه و تحلیل می کند.
  • منابعی را برای سؤالات برای تهیه محتوای مرتبط برای وبلاگ ها فراهم می کند.
  • بهترین ابزار تحلیل کلمات کلیدی برای: ایجاد پست های وبلاگ آموزنده

8. ابزار تحلیل کلمات کلیدی Soovle

ابزار تحلیل کلمات کلیدی

Soovle یک ابزار رایگان تحلیل کلمات کلیدی برای سئو است که هم به عنوان ابزار کلمه کلیدی و هم به عنوان تولید کننده کار می کند.

این به کاربران کمک می کند کلمات کلیدی را در چندین وب سایت محبوب مانند یوتیوپ، ای بی، آمازون و ویکی پدیا پیدا کنند. همانطور که چند عبارت جستجو را تایپ می کنید، Soovle به صورت خودکار عباراتی را تکمیل می کند تا به شما کمک کند ایده های خود را گسترش دهید.

ویژگی های کلیدیSoovle

  • شرایط را با توجه به هر پلت فرم ایجاد می کند.
  • جستجوهای نامحدود
  • ایده پرداز
  • بهترین ابزار تحلیل کلمات کلیدی برای: تجارت الکترونیک یا مشاغل با کانال های متعدد که به دنبال ایده های کلمه کلیدی هستند.

9. Keyword Tool Dominator

ابزار تحلیل کلمات کلیدی keywordtooldominator

Keyword Tool Dominator پایگاه‌های داده‌ای را از هشت تا از بزرگترین وب‌سایت‌ها (Amazon، Bing، eBay، Etsy، Google، Google Shopping، Walmart و YouTube) وارد می‌کند تا آخرین کلمات کلیدی پرطرفدار را تعیین کند. نکات منفی Keyword Tool Dominator شامل عدم تجزیه و تحلیل کلمات کلیدی و محدودیت دو کلمه کلیدی در روز در نسخه رایگان است.

امکانات Keyword Tool Dominator

  • جستجوی نامحدود در زمان واقعی کلمه کلیدی (فقط طرح های برتر).
  • پیشنهادات نامحدود کلمه کلیدی – از جمله کلمات کلیدی دم بلند.
  • رتبه بندی کلمات کلیدی
  • گزارش های صادراتی
  • بهترین ابزار تحقیق کلمات کلیدی برای: بازاریابان چند کانالی

10.ابزار مقایسه کلمات Google Search Data

ابزار تحلیل کلمات کلیدی

تکمیل خودکار: پیشنهادات جستجو را به اشتراک می گذارد که شامل نسخه های طولانی کلیدواژه اصلی شما بر اساس داده های واقعی کاربر است.

  • مردم همچنین می پرسند: سوالاتی را که جستجوگران درباره کلمه کلیدی شما می پرسند به اشتراک می گذارد. 
  • برای عناوین مخلتف و کلمه های برجسته.
  • جستجوهای مرتبط: جستجوهایی را نشان می‌دهد که لزوماً شامل همان کلمات کلیدی اصلی که تایپ کرده‌اید نیستند، اما از نظر معنایی مرتبط هستند. این جستجوها موضوعات مرتبطی را نشان می دهند که ممکن است بر اساس آنچه کاربران علاقه مند به یادگیری هستند، در مقاله شما مطرح شوند.

11.ابزار تحلیل کلمات کلیدی AlsoAsked

ابزار تحلیل کلمات کلیدی

AlsoAsked یک ابزار تحلیلی کلیدواژه فریمیوم است که حول محور داده های درخواست مردم از گوگل نیز متمرکز شده است. وقتی کلمه کلیدی seed را وارد می کنید، AlsoAsked روابط بین موضوعات را با تصاویر مفید پیشنهاد می کند. می‌توانید داده‌ها را به‌صورت فایل‌های CSV. یا PNG. دانلود کنید. AlsoAsked مشابه AnswerThePublic است که هر دو زمینه اضافی را برای داده های گوگل فراهم می کنند و AnswerThePublic به طور خاص بر روی داده های تکمیل خودکار تمرکز می کند.

امکانات AlsoAsked

  • کلمات کلیدی مرتبط را نشان می دهد.
  • روابط کلمات کلیدی را تجسم می کند.
  • داده های کلمه کلیدی را به صورت فایل های CSV  یا PNG  منتشر می کند.

12.ابزار تحلیل کلمات کلیدی StoryBase

ابزار تحلیل کلمات کلیدی

StoryBase یک ابزار تحلیل کلمات کلیدی ممتاز است که بر جزئیات دقیق در مورد هدف جستجو و ویژگی های جستجوگر تمرکز می کند. این یک ابزار عالی برای برندهایی است که می خواهند با ایده آل ترین مخاطبان هدف خود در جستجو ارتباط برقرار کنند. StoryBase نقاط داده مختلف را با هم ترسیم می کند تا به شما کمک کند تا ارتباط آنها را سریعتر درک کنید. یک طرح پولی همچنین امکان دسترسی به ابزارهای مفید تجزیه و تحلیل محتوای مختلف، از جمله عملکرد کلمات کلیدی و نقشه های حرارتی را فراهم می کند.

امکانات StoryBase

    • ابزار نرخ کلیک (CTR)
    • میزان رقابت در کلمات
    • تحلیل سرچ کنسول گوگل
    • ابزارهای عملکرد کلمه کلیدی

13. ابزار تحلیل کلمات کلیدی Keyworddit

ابزار تحلیل کلمات کلیدی

Keyworddit، یک ابزار رایگان تحلیل کلمات کلیدی که توسط Reddit ساخته شده است، فرصت دیگری را برای بهینه سازی تحقیقات کلمات کلیدی خود از نظر ارتباط با مخاطبان هدف ارائه می دهد. Keyworddit یک معدن طلا برای ایده ها است. با یافتن کلمات کلیدی بر اساس سوالاتی که اغلب در Reddit پرسیده می شود به شما کمک می کند. در مورد زیرگروه‌ها (گروه‌هایی) تحقیق کنید که ویژگی‌های مخاطب هدف شما را نشان می‌دهند. سپس، نام‌های subreddit را از طریق Keyworddit اجرا کنید تا کلمات کلیدی را استخراج کنید که نشان‌دهنده آن چیزی است که کاربران درگیر اغلب درباره آن صحبت می‌کنند. به خاطر داشته باشید که حجم جستجو بر اساس داده‌های جستجوی Google است، نه داده‌های جستجوی Reddit.

امکانات Keyworddit

  • محبوب ترین جستجوها را در Reddit پیدا می کند.
  • موضوعاتی را که مخاطبان شما بیشتر به آنها علاقه دارند را درک کنید.

منبع جمع آوری مطالب: searchenginejournal.com

سوالات متداولی که شاید برای شما پیش بیاید

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

سرفصل‌های این مطلب

اشتراک‌گذاری

همچنین بخوانید

تصویر سیاه و سفید زن و مرد سیاه پوست
جذب آدمک های فلزی با آهنربا - لیدهای تبلیغات کلیکی
عکس صفحه نتایج گوگل یا serp که نتایج جستجوی کاربر را نشان می دهد

Notice: Undefined index: phone_status in /home/quantaagency/public_html/wp-content/plugins/easy-track/admin/additive-setting.php on line 427

Notice: Undefined variable: button_phone_html in /home/quantaagency/public_html/wp-content/plugins/easy-track/admin/additive-setting.php on line 437