افزونه های کروم برای سئو سایت

افزونه های کروم برای سئو سایت

اشتراک‌گذاری

نویسنده

درخواست مشاوره یا خدمات

فرم صفحات داخلی بلاگ

بر اساس گفته های کارشناسان سئو سایت، خوشبختانه وقتی صحبت از بهبود سئو سایت و بهینه سازی سایت ها از نظر سئو می شود، شما می توانید برای کمک کردن به این روند، از افزونه های گوگل کروم استفاده کنید. در واقع تعداد بسیار زیادی از آن ها وجود دارد اما شما برای نتیجه گرفتن باید بهترین آن ها را شناسایی کنید. و در فرایند سئویی سایتتان از آن ها کمک بگیرید.

افزونه های Google Chrome برای جست و جوی ایده استراتژی سئو و برررسی سریع تجزیه و تحلیل عملکرد رقبا مفید هستند. برخی از آن ها با ارائه نمودارهای مختلف، به شما کمک می کنند تا به خوبی وضعیت رقبایتان را مورد بررسی بهتری قرار دهید. با ما همراه باشید تا به برخی از مهم ترین و کارآمد ترین این افزونه ها اشاره کنیم.

افزونه سئو MozBar کروم

MozBar  به کاربران خود این امکان را می دهد تا با یک کلیک، وضعیت سئو سایت خود را بررسی کنند. افزونه moz جزو بهترین افزونه های گوگل کروم می باشد. این افزونه در حین مشاهده هر صفحه وب سایت، معیارهایی را ارائه می دهد که به کمک این معیار ها به کاربرانش این امکان داده می شود تا SERP ها را به یک فایل CRV منتقل کرده و آن ها را مورد تجزیه و تحلیل قرار دهند. بروز رسانی و ارتقا به نسخه کامل افزونه  MozBar امکانات زیادی از جمله تحلیل سختی کلمات کلیدی را به شما ارائه می کند. به طور کلی می توان گفت که با استفاده از این افزونه می توانید نتایج آنالیز و تجزیه و تحلیل کارآمدتری از رقبایتان داشته باشید.

 

افزونه سئو کروم Keyword Everywhere

Keyword Everywhere  افزونه ای است که سه نوع اطلاعات مختلف برای عبارات کلیدی موجود در صفحات سایت ها نشان می دهد:

  • حجم جستجوی ماهانه
  • هزینه برای هر کلیک
  • رقابت Google Adwords

این یک افزونه مرورگر است که با استفاده از آن می توانید در عین حال که در یک صفحه حضور دارید، وضعیت کلمات کلیدی آن را مورد بررسی قرار دهید.

Keyword Everywhere  را چگونه نصب کنیم؟

شما باید برای نصب این افزونه باید مراحل زیر را انجام بدهید:

  • ابتدا باید افزونه Chrome یا افزونه Firefox را نصب کنید.
  • پس از نصب افزونه، باید ثبت نام کنید و Keyword Everywhere  را نصب کنید.
  • روی نماد “K” در سمت راست بالای مرورگر خود کلیک کنید. در پنجره باز شده، شما می توانید از نسخه رایگان این افزونه استفاده کنید و در صورت درخواست اطلاعات بیشتر، مبلغی را برای امکانات بیشتر باید پرداخت کنید.

 

افزونه سئو کروم SimilarWeb

افزونه SimilarWeb یک افزونه محبوب کروم است که به کاربران معیارهای کلیدی جذب ترافیک وب سایت را ارائه می کند. و کاربران در حالی که در گوگل در حال جست و جو هستند، می توانند با استفاده از آن، ترفند ها و استراتژی هایی که برای بهینه سازی یک صفحه سایت انجام شده است را مشاهده کنند. افزونه SimilarWeb برای آن دسته از افرادی مناسب است که به دنبال پیدا کردن جدیدترین و تاثیرگذارترین استراتژی های سئو سایت می باشند. همچنین کاربرانی که می خواهند چندین معیار مختلف صفحات سایت مورد نظرشان را مورد تحلیل قرار دهند، می توانند از این افزونه استفاده کنند.

برای مشاوره رایگان می‌توانید با کارشناسان ما در تماس باشید

 

افزونه سئو کروم Redirect Path

مایکروسافت افزونه Redirect Path را به کاربران خود معرفی کرده است تا با استفاده از آن بتوانند متوجه دستور زبان نادرست بشوند؛ این افزونه Redirect Path نام دارد. در واقع این افزونه ی کروم، کدهای وضعیت Http و جاوا اسکریپت را تغییر مسیر می دهد. همچنین سایر Http header ها و آدرس های IP سرور را به کاربرانش نشان می دهد.

افزونه سئو کروم Seo Meta in 1 Click 

 SEO Meta in 1 Click  تمام برچسب های متا و اطلاعات اصلی سئو را برای یک صفحه وب فقط با یک کلیک نمایش می دهد. طول عناوین و متا دیسکریپشن،URL، عناوین و تعداد تصاویر بدون تگ  alt، مواردی هستند که می توانید با دانلود این افزونه گوگل کروم مورد بررسی قرار دهید.

افزونه سئو کروم BuzzSumo

آیا به تحلیل سئو به صورت عمومی نیازمندید؟ افزونه  BuzzSumo به شما در این زمینه کمک می کند. این افزونه به شما امکان می دهد به راحتی بهترین محتوا را در صفحات شبکه های اجتماعی شناسایی کنید. استفاده از BuzzSumo می تواند در عملکرد سئو سایت کمک کننده باشد و همچنین بک لینک های شما را مورد بررسی قرار دهد.

افزونه سئو کروم Mangools    

با استفاده از این افزونه ی کروم می توانید قدرت سئو سایت ها را مورد تجزیه و تحلیل قرار دهید. افزونه Magnools که جزو بهترین افزونه های کروم برای سایت ها وردپرسی می باشد، این عملیات را با استفاده از جدیدترین معیارها و تحلیل های وب سایت Moz و Majestic انجام می دهد. همچنین می توانید به اطلاعات و ویژگی های بیشتری در زمینه بررسی دقیق تر بهینه سازی سایت، دست پیدا کنید.

افزونه  Google Trends

Trends بخشی از Google Webmaster Tools است. این افزونه گوگل کروم در واقع مجموعه ای از افزونه ها است که در زمینه همگام سازی وب سایت ها با گوگل فعالیت هایی را انجام می دهند . Google Trends  تحلیلی را با استفاده از نمودارهای مختلف از نتایج برتر SERP ها در کشور مورد نظر شما نشان می دهد. شما می توانید از این اطلاعات برای شناسایی چگونگی سئو این صفحات برتر گوگل استفاده کنید.

	 افزونه های کروم برای سئو سایت

افزونه  SEMrush 

این افزونه که جزو افزونه های کروم برای وردپرس است، گزارش هایی از عملکرد دامنه و صفحات جداگانه سایت ارائه می کند. یکی از ویژگی های اصلی این افزونه گوگل کروم این است که دارای جعبه ابزار سئو است که با استفاده از آن می توانید بک لینک ها و رتبه کلمات کلیدی را مورد بررسی قرار دهید. این افزونه همچنین پیشنهادهایی را برای بهینه سازی سئو سایت شما ارائه می کند که به خوبی با جدیدترین استراتژی های سئو سایت متناسب می باشد. با دانلود افزونه گوگل کروم SEMrush به طور کلی می توانید قدم بزرگی در بهینه سازی سایت خود بردارید.

 

	 افزونه های کروم برای سئو سایت

افزونه  Serpstat 

با به کارگیری افزونه Serpstat می توانید سریعا سئو سایت خود و همچنین رقبایتان را مورد بررسی قرار دهید. پس از کلیک کردن بر روی آیکون مرورگر، می توانید یک حسابرسی سئو درباره دامنه مورد نظر به دست بیاورید. این افزونه از سه قسمت تشکیل شده است؛ فاکتورهای سئو داخلی، تحلیل صفحه سایت و بررسی دامنه.

سوالات متداولی که شاید برای شما پیش بیاید

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

سرفصل‌های این مطلب

اشتراک‌گذاری

همچنین بخوانید

تصویر سیاه و سفید زن و مرد سیاه پوست
جذب آدمک های فلزی با آهنربا - لیدهای تبلیغات کلیکی
عکس صفحه نتایج گوگل یا serp که نتایج جستجوی کاربر را نشان می دهد

Notice: Undefined index: phone_status in /home/quantaagency/public_html/wp-content/plugins/easy-track/admin/additive-setting.php on line 427

Notice: Undefined variable: button_phone_html in /home/quantaagency/public_html/wp-content/plugins/easy-track/admin/additive-setting.php on line 437