بهترین نرم افراز تولید محتوا اینستاگرام

بهترین نرم افزار تولید محتوا در اینستاگرام

اشتراک‌گذاری

نویسنده

درخواست مشاوره یا خدمات

فرم صفحات داخلی بلاگ

روزانه میلیون ها کاربر از اینستاگرام استفاده می‌کنند، عکس‌ های خود را به اشتراک می‌گذارند، از پیج مورد علاقه ‌شان استفاده می‌کنند و یا محصول یا خدمات ‌شان را به فروش می‌رسانند.

این شبکه اجتماعی با امکاناتی مثل استوری، لایو و پست به یکی از بسترهای مهم برای بازاریابی تبدیل شده است. اما اینکه چگونه بین این همه محتوا و کاربر دیده شویم و مخاطب را جذب کنیم، سوال مهمی است كه بايد جواب آن را بيابيم.

تولید محتوا برای شبکه‌ های اجتماعی

بنا بر هر آنچه که گفته شد، تولید محتوا برای اینستاگرام مارکتینگ از اهمیت بسیاری برخوردار می باشد. خلاقیت در تولید محتوای بصری برای جذب مخاطب اهمیت زیادی دارد. باید صفحه اي در فضاي مجازي بسازید که مخاطب از محتوای شما، قالب پست‌ های پیجتان، رنگ‌ ها و حتی از چیدمان صفحه شما لذت ببرد.

برای ساخت یک هویت بصری مناسب برای اینستاگرام ابزار و برنامه ‌های زیادی طراحی شده و انجام این کار را برای ما آسان‌تر می کند.

شغل تولید محتوا

امروزه با توجه به گستردگی شبکه‌ های اجتماعی و فعالیت بیزینسی در آن ‌ها کار تولید محتوا معنای خاص پیدا کرده است. شرکت هایی بوجود آمده که مشغول کار تولید محتوا هستند و تولید محتوا را از فعالیت فردی فراتر برده اند. انجام امور به صورت تخصصی موجب کاهش هزینه تولید محتوا شده و سرعت این کار بسیار زیاد شده است.

انواع نرم‌افزارهای تولید محتوا در اینستاگرام

نرم افزارهای تولید محتوا در اینستاگرام با توجه به نیاز شما متفاوت است. اما اغلب برنامه‌ هایی همچون ادیت عکس، ابزارهای ویدئویی و برنامه‌ هایی برای چیدمان و قالب پست‌ های اینستاگرامی به شما کمک می کنند محتوای بصری زیبا و مناسبی برای مخاطب بسازید.

نرم افزارهاي توليد محتوا در چند زمينه به مخاطب در زمينه توليد محتوا كمك مي كند:

برای مشاوره رایگان می‌توانید با کارشناسان ما در تماس باشید

ادیت عکس:

این برنامه های به شما کمک می کنند تا با استفاده از فیلترهای مختلف رنگ، نور و سایز عکس ها را تغییر دهید. حتی در این برنامه های می توانید چیزی به عکس ها اضافه و یا از آن کم کنید.

قالب و چیدمان پست های اینستاگرامی:

با استفاده از این برنامه های کاربردی قادر خواهید بود برای پست های صفحه خود در این فضای مجازی یک قالب ثابت طراحی کنید، چند عکس را در یک پست قرار دهید و به پیج خودتا رنگ و لعاب دهید.

ابزارهای ویدئویی:

این ابزارها امکاناتی چون ویرایش ویدئو ، مدت زمان ویدئو و تغییر در رنگ و نور آنها را برای کاربران امکان پذیر میکند.

در اين مطلب ما به معرفي چندين اپليكيشن و برنامه كاربردي و آسان براي اديت عكسو فيلم وتايپوگرافي پرداختيم.

 

معرفی برنامه تولید محتوا در اینستاگرام

بهترین نرم افزار هایی که برای تولید محتوای ویدیوئی و تصویری در اینستاگرام نیاز می باشد را معرفی می نماییم:

VSCO: اين برنامه یکی از بهترین برنامه‌ها برای تولید محتوا در اینستاگرام است. برای ادیت عکس‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد و ۱۰ فیلتر رایگان و ابزارهایی برای بالا بردن کیفیت عکس و ویرایش نور ورنگ در اختيار شما قرار داده است.

Avatan Photo Editor: این برنامه با در اختیار گذاشتن افکت‌هایی امکان روتوش عکس، استیکرهای مختلف و حدود ۱۰۰۰ افکت به كاربران كمك ميكند تا محتوايي جذاب آماده كنند.

Snapseed: شما می‌توانید از این برنامه برای ادیت کردن عکسهای خود به صورت حرفه‌ای‌ تر استفاده کنید.

Adobe Lightroom: در تعريف این برنامه ویرایش عکس بايد گفت كه مورد استفاده بسیاری از عکاسان حرفه‌ای قرار گرفته و ابزارهای کاملی مثل تنظیم رنگ، سایه‌ ها، اندازه و نور را در اختیار کاربران خود قرار داده است.

Layout from Instagram: اینستاگرام این برنامه را برای کاربران خود ساخته است تا بوسیله آن بتوانند ۹ عکس را کنار هم چیده و به صفحه خود اضافه کنند و جذابيت بصري در صفحه خود داشته باشند.

App for type: یکی از بهترین برنامه ‌ها برای دوست داران تایپوگرافی است. اين برنامه حدود ۶۰ فونت را برای استفاده روی عکس ‌ها به كاربران ارائه می‌کند.

Grid and square maker: این برنامه که برای سیستم عامل اندروید قابل دسترسی است برای ادیت عکس طراحی شده و عکس ‌ها را با حفظ کیفیت به مربع‌های کوچک تبدیل می‌کند.

Boomerang : بومرنگ یکی از ساده‌ترین برنامه‌های اینستاگرام برای ضبط ویدئو است. این برنامه با اتصال ۱۰ عکس پشت سر هم یک ویدئوی کوتاه برای شما می‌سازد.

Inshot : در برنامه اينشات شما قادر خواهید بود که دو ویدئو را با هم تلفیق کرده و قسمت هایی از آن‌ها را برش دهید و موسیقی دلخواه را نيز به آن اضافه کنید.

GoPro :  این اپلیکیشن برای تولید محتوای ویدئویی در نظر گرفته شده و بوسیله آن می‌توانید ويرایش نور، رنگ و. . انجام دهید.

Canva : یک اپلیکشین بسیار ساده و کاربردی است که تقریبا تمام نیازهای گرافیکی شما را برطرف می‌کند؛ از طراحی تمپلیت اینستاگرام گرفته تا قالب ‌های آماده اینفوگرافیک و کارت پستال را براحتی می توانید با این برنامه بسازید. این برنامه، از پست ‌های شبکه ‌های اجتماعی مختلف تا تهیه گزارش برای کافرما و ساخت روزمه را طراحي و در اختیار شما قرار می‌دهد.

Picsart : به کمک برنامۀ پیکس آرت روی گوشی می‌توانید عکس ‌های خود را خیلی آسان و راحت ویرایش کنید. امکان تنظیم نور حرفه‌ای برای عکس ‌ها، حذف کردن اشیا مختلف و کلاژ تصاویر از قابلیت ‌های این برنامه است.

Adobe Spark : ادوبی اسپارک یکی از گزینه‌های تولید محتوا برای عکس و فیلم است. این برنامه قادر است با سرعت بالا فیلم و عکس شما را ادیت کند. این نرم‌افزار به مبتدی‌ ها هم کمک می‌کند محتوای چند رسانه‌ای برای اینستاگرام تولید کنند.

چه استراتژی برای تولید محتوا در اینستاگرام داشته باشیم؟

در این مطلب با نرم افزارهای کاربردی برای تولید محتوا در اینستاگرام آشنا شدید، اما تولید محتوا علاوه بر استفاده از این نرم افزارها نیاز به خلاقیت و جذابیت دارد. باید با در نظر گرفتن استراتژی مناسب برای صفحه خود در این شبکه مجازی مطلب تولید کنید. از تنوع و خلاقیت تولید مطالب نيز غافل نشوید.

مشخص کردن هدف برای فعالیت در اینستاگرام، شناخت مخاطبان و شناسایی علایق آن‌ ها، بررسی عملکرد رقبا و شناخت نقاط ضعف و قدرت آن‌ها و برنامه‌ریزی با تقویم محتوا از نکاتی است که باید حتما آن را برای پیشبرد بیشتر امور در امر بازاریابی و فعالیت در بیزینس اینستاگرام در نظر داشته باشید.

لازم است در ادامه مسیر تجارت در این بازار فعال اینستاگرام آزمون و خطاهای کمتری داشته باشید.

سوالات متداولی که شاید برای شما پیش بیاید

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

سرفصل‌های این مطلب

اشتراک‌گذاری

همچنین بخوانید

تصویر سیاه و سفید زن و مرد سیاه پوست
جذب آدمک های فلزی با آهنربا - لیدهای تبلیغات کلیکی
عکس صفحه نتایج گوگل یا serp که نتایج جستجوی کاربر را نشان می دهد

Notice: Undefined index: phone_status in /home/quantaagency/public_html/wp-content/plugins/easy-track/admin/additive-setting.php on line 427

Notice: Undefined variable: button_phone_html in /home/quantaagency/public_html/wp-content/plugins/easy-track/admin/additive-setting.php on line 437