سئو سایت چیست؟

طراحی استراتژی سئو چیست و چرا به آن نیاز دارید؟

اشتراک‌گذاری

نویسنده

درخواست مشاوره یا خدمات

فرم صفحات داخلی بلاگ

استراتژی سئو (SEO Strategy) کلید طلایی موفقیت در سئو است. با تدوین استراتژی بهینه سازی سایت می‌ توانید در مدت زمان اندک در بازار رقابت خود، شناخته شده و جایگاه قابل توجهی در نتایج جستجوی گوگل بدست آورید.طراحی استراتژی سئو سایت در حقیقت، یک برنامه جامع برای وب سایت‌ تان است که نقشه راه را با تمام جزئیات و مرحله به مرحله توضیح می‌ دهد. استراتژی سئو به شما کمک می‌ کند تا موقعیت کنونی تان را شناسایی کنید و بدانید که در آینده قصد دارید کجا باشید و چطور به هدف‌ تان برسید.
ما در کوانتا با استفاده از تجربیات و تخصص کارشناسان دیجیتال مارکتینگ خود، یک برنامه اختصاصی با عنوان استراتژی سئو برای سایت شما تدوین می‌ کنیم تا به کمک این برنامه به اهداف کوتاه مدت و بلند مدت خود برسید.

استراتژی سئو مجموعه‌ ای از اصول و قوانین است که با توجه به هدف و موقعیت کنونی وب سایت‌ تان بطور خاص برای شما تدوین می‌ شود. با تدوین و طراحی استراتژی سئو می‌ توانید ترافیک ارگانیک بیشتری دریافت کنید و از این طریق به اهداف کسب و کار خود که همان فروش بیشتر محصولات و خدمات‌ تان و کسب درآمد بیشتر است، برسید.

چرا به طراحی استراتژی سئو نیاز دارید؟

1. کاهش هزینه‌ های سئو

بدون داشتن استراتژی مشخص ممکن است شما منابع و بودجه خود را در مسیر درستی به کار نگیرید. بنابراین یک استراتژی سئو مناسب به شما کمک می کند تا هدفمند و با برنامه برای سئو سایت خود هزینه کنید. انتخاب راهکارهای درست با بیشترین اثربخشی کاری است که در آژانس خلاقیت کونتا با تدوین استراتژی سئو برای شما انجام می دهد.

2. ایجاد یک زیرساخت قوی

اگر از همان ابتدا بر اساس یک استراتژی سئوی اصولی در مسیر کسب و کار آنلاین خود قدم بردارید، مسلما از یک زیرساخت مستحکم و قوی برخوردار خواهید شد و در آینده با مشکلاتی که سایت‌ های دیگر با آن مواجه هستند، روبرو نخواهید شد.

3. بهره بردن از تجربیات و دانش متخصصین سئو

یک شرکت‌ با سابقه در زمینه دیجیتال مارکتینگ تجربه‌ های متعددی در زمینه بهینه سازی وب سایت‌ ها دارد. با سایت‌ های زیادی سروکار داشته و داشته و توانسته‌ است جایگاه آنها را ارتقا دهد. با سفارش استراتژی سئو به آژانسی معتبر مانند کوانتا از تجربیات آنها استفاده می‌ کنید و دیگر نیاز نیست مسائلی که این متخصصین ما با آنها روبرو شده‌ اند، را تجربه کنید.

4. ارتقا جایگاه سایت در نتایج جستجو

شاید سایت شما هم اکنون نیز در صفحه یک نتایج جستجوی گوگل باشد. با این حال باز هم نیاز دارید تا جایگاه خود را ارتقا دهید و به رتبه یک برسید. استراتژی سئو بهترین راه برای رسیدن به نتایج برتر گوگل است.

خدمات تدوین استراتژی سئو شامل چه مواردی است؟

طراحی استراتژی سئو که توسط تیم تخصصی سئوکاران کوانتا ارائه می‌ شود، شامل خدمات زیر است:

برای مشاوره رایگان می‌توانید با کارشناسان ما در تماس باشید

چه سایت‌هایی نیازمند تدوین استراتژی سئو هستند؟

برخلاف تصور عده‌ ای از افراد، تدوین استراتژی سئو تنها مختص وب سایت‌ های تازه‌کار نیست. تمام سایت‌ ها برای راه یافتن به بازار رقابت آنلاین و دوام خود نیاز به استراتژی سئو دارند. استراتژی سئو باید برای همان سایت طراحی شود و مختص آن باشد. در غیر اینصورت، استراتژی مفهوم اصلی خود را از دست می‌ دهد. همچنین، اگر قرار باشد تمام سایت‌ ها از یک برنامه مشخص برای رسیدن به نتیجه دلخواه استفاده کنند، بنابراین الان تمامی سایت‌ ها در جایگاه 1 نتایج جستجو قرار داشتند!
با توجه به مطالب گفته شده می‌ توان نتیجه گرفت که تمام صاحبان مشاغل اینترنتی و سئو کاران تازه کار یا سئو کارانی که برنامه مشخصی برای سئو سایت‌ شان ندارند، نیازمند طراحی استراتژی سئو هستند.

برای طراحی استراتژی سئو چه پیش نیازهایی لازم است؟

پیش نیازهای اصلی برای طراحی و تدوین استراتژی سئو یک سایت را میتوان در موارد زیر خلاصه کرد:
1. آشنایی با مفاهیم و اصطلاحات سئو
2. آشنایی با محیط وب
3. داشتن صبر و حوصله کافی

خدمات تدوین استراتژی سئو شامل چه مواردی است؟

طراحی استراتژی سئو که توسط تیم تخصصی سئوکاران کوانتا ارائه می‌ شود، شامل خدمات زیر است:

آنالیز رقبا

سئو یک فرایند رقابتی است. سایت‌ ها برای رسیدن به جایگاه‌ های برتر نتایج جستجو با یکدیگر رقابت می‌ کنند. اگر قصد دارید از رقبایتان جلو بزنید، باید دائما آنها را زیر نظر داشته باشید و با استراتژی مناسب و اصولی گوی سبقت را از آنها بربایید. بعنوان مثال با شناخت واژگان کلیدی سایت‌ های رقیب می‌ توانید رتبه سایت‌ تان را ارتقا دهید. البته آنالیز دائم رقبا کار زمانبر و دشواری است. کارشناسان ما در کوانتا به کمک ابزارها و تکنیک‌ های به روز می‌ توانند رقبای‌ تان را شناسایی کرده و به طور منظم نتایج دوره‌ ای و راهکارهای لازم را به شما ارائه ‌دهند.

تحقیق کامل و جامع واژگان کلیدی

استفاده از کلمات کلیدی ارزشمند و مرتبط با کسب و کار یکی از مهم‌ ترین بخش‌ های سئو سایت مخصوصا وب سایت‌ های فروشگاهی است. در تحقیق کلمات کلیدی، عبارات مرتبط با کسب و کارتان که پتانسیل لازم برای جذب مخاطب دارند یا رقبایتان از آنها استفاده می‌ کنند، مشخص می‌ شوند. همچنین، در صورت نیاز کلمات LSI نیز در اختیار شما قرار می‌ گیرد.

ایجاد ساختار محتوا و تعیین صفحات هدف

در طراحی استراتژی سئو به شما گفته می‌ شود که در تولید محتوای سایت خود بر روی چه موضوعاتی تمرکز کنید که ارزش بالاتری در جستجو داشته باشند. علاوه بر این، شما را راهنمایی می‌ کنیم تا صفحات هدف‌ تان را برای لینک سازی داخلی و خارجی یا تبلیغات بهینه سازی کنید و مسیر صحیح را ادامه دهید.

ارائه برنامه محتوایی و مشاوره تولید محتوا

ارائه برنامه محتوایی و مشاوره تولید محتوا
اگر می‌ خواهید به رتبه‌ های بالا در نتایج جستجو برسید یا جایگاه فعلی خود را حفظ کنید، باید برنامه تولید محتوای منظم، اصولی و سئو شده داشته باشید. برنامه محتوایی که توسط متخصصین کوانتا در اختیارتان قرار می‌ گیرد، بر اساس پارامترهای سئو، ایجاد لینک‌ های مناسب، درج اصولی عنوان و توضیحات متا و معرفی زمان‌ های طلایی برای انتشار محتوا خواهد بود.

طراحی استراتژی لینک بیلدینگ داخلی و خارجی

لینک سازی یکی از اصول بسیار مهم در بهینه سازی سایت است. لینک سازی به دو شکل خارجی و داخلی انجام می‌ شود. زمانیکه در داخل مقاله خود به مقالات دیگر سایت‌ تان یا لینک‌ های داخلی مرتبط لینک می‌ دهید، در واقع، کار لینک سازی داخلی را انجام داده‌ اید. علاوه بر این، زمانیکه خدمات یا محصولات سایت‌ تان را از طریق سایت‌ های خبری، رپرتاژ یا شبکه‌ های اجتماعی مختلف معرفی می‌ کنید و به سایت‌ تان لینک می‌ دهید، لینک سازی خارجی را انجام داده‌ اید. لینک سازی داخلی و خارجی در کنار یکدیگر نقش تاثیرگذاری در بهبود و ارتقا رتبه سایت‌تان دارد. البته هر سایت باید استراتژی لینک سازی مشخص و منحصر به فردی داشته باشد.

مشاوره برای هماهنگی فعالیت سایت و شبکه‌ های اجتماعی

در بازاریابی دیجیتال باید بین حضور شما در شبکه‌ های اجتماعی و فعالیت در سایت‌ تان تعادل و هماهنگی وجود داشته باشد. در طراحی استراتژی سئو به این نیاز توجه شده و راهکارهایی جهت همگام سازی فعالیت سایت و شبکه‌ های اجتماعی در اختیار مشتری قرار می‌ گیرد.

تحلیل دوره‌ ای استراتژی و اصلاح آن

استراتژی سئو باید بطور دوره‌ ای ( روزانه، هفتگی یا ماهانه) آنالیز شود. کارهایی که بر روی سایت‌ تان انجام شده و نتایج آنها بررسی شود. به این ترتیب می‌ توان فهمید در چه بخش‌ هایی موفق عمل شده و چه قسمت‌ هایی نیاز به اصلاح استراتژی دارد. تحلیل منظم استراتژی سئو و بهبود آن در کنار آنالیز دائم رقبا می‌ تواند به شما کمک کند تا در مدت زمان کوتاهی به اهداف تعیین شده خود دست پیدا کنید.

طراحی استراتژی سئو در آژانس خلاقیت کوانتا

استراتژی سئو یا طراحی یک نقشه هوشمند در کنار تکنیک‌ های سئو به شما کمک می‌ کند تا سایت‌ تان از طریق جستجوی کلمات کلیدی موردنظر کاربران جزو برترین‌ ها در SERP شود. طراحی استراتژی سئو بر اساس نیاز هدف‌ های یک سایت فرایندی زمانبر است و نیاز به دقت زیادی دارد. بنابراین توصیه می‌ کنیم قبل از شروع فعالیت استراتژیک سئوی خود از مشاورین کوانتا و سئوکاران حرفه‌ ای شرکت، مشاوره آنلاین یا تلفنی بگیرید.

سوالات متداولی که شاید برای شما پیش بیاید

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

سرفصل‌های این مطلب

اشتراک‌گذاری

همچنین بخوانید

ویدوهای مختلف که روی صفحات نمایش بیشمار پخش می شود و مردی که به آنها نگاه می کند - انواع ویدیو مارکتینگ
دو مرد که در حال مچ انداختن هستند - پیج رنک
تصویر سیاه و سفید زن و مرد سیاه پوست

Notice: Undefined index: phone_status in /home/quantaagency/public_html/wp-content/plugins/easy-track/admin/additive-setting.php on line 427

Notice: Undefined variable: button_phone_html in /home/quantaagency/public_html/wp-content/plugins/easy-track/admin/additive-setting.php on line 437