چگونه از تبلیغات اینستاگرام نتیجه بگیریم؟

اشتراک‌گذاری

نویسنده

درخواست مشاوره یا خدمات

فرم صفحات داخلی بلاگ

برای رشد در کسب و کار و فروش بیشتر محصولات نیاز به تبلیغات دارید و هر چه این تبلیغ در بستر مناسب و پرمخاطب‌تری صورت بگیرد ثم ربخش‌ تر خواهد بود. تبعا اینستاگرامی که این روزها برای همه رده‌ های مختلف سنی از کودک تا بزرگسال جذاب است، می‌تواند بستر مناسبی برای تبلیغ تجارت تان باشد.

بر اساس داده‌ های که یک شرکت تبلیغاتی منتشر کرده، حدودا ۷۷ درصد از کاربران اینستاگرام در طول استفاده خود از این شبکه اجتماعی حداقل یک بار به تبلیغ نگاه کرده‌اند و این آمار می‌تواند موید این موضوع باشد که یکی از بهترین و کم ریسک ‌ترین مکان ‌ها برای تبلیغ برند شما همین پلتفرم پرطرفدار است.

وقتی در بازاری که رقابت بیشتر شده تبلیغ کنید قطعا درصد پیشرفت شما هم افزایش یافته و کسب وکارتان رشد بیشتری می‌یابد و به فروش بیشتر نیز خواهید رسید.

شیوه درست تبلیغات اینستاگرامی

راهکار درست برای نتیجه گرفتن از تبلیغات در اینستاگرام یا اینستاگرام مارکتینگ این است که از روش ‌های مناسب در زمان درست بهره بگیرید و پیج هدف شما مناسب با سلیقه کاربران شما و پرفالوور باشد.

با بروز شدن شیوه‌ های تبلیغاتی و علمی شدن روش ‌های بازاریابی، شما باید جدیدترین و جذاب ترین روش را برای تبلیغ محصول یا خدمات خود انتخاب کنید. هر چند ممکن است هزینه بالاتری نسبت به روش های قدیمی‌تر داشته باشد.

استفاده از روش‌ های قدیمی منسوخ نه تنها باعث جذب مخاطب و فروش بیشتر نمی‌شود، بلکه باعث ریزش مخاطب شده و این باعث بی‌اعتباری شما و هدر رفتن هزینه تبلیغات شده و عملا هیچ سودی نصیبتان نخواهد شد.

برای تبلیغ در اینستاگرام لازم است که پیجی با پروفایل بیزینس داشته باشید و در بیو پیجتان اطلاعاتی در خصوص محصول یا کارتان ارائه دهید.

برای مشاوره رایگان می‌توانید با کارشناسان ما در تماس باشید

چه چیزی را در اینستاگرام تبلیغ کنیم؟

نکته مهم در تبلیغات این است که پست یا استوری که به منظور تبلیغ به پیج هدف ارائه می‌کنیم با کیفیت باشد. باید به سادگی بهترین تعریف را از محصول خود داشته باشیم. تبلیغ شما باید برای مخاطب قابل فهم باشد.

اگر مخاطب به درستی پیام تبلیغات شما را درک نکرده باشد قطعا در تبلیغ شکست خورده اید و چیزی عاید شما نمی شود.

جذابیت و محتوای پیج نکته دیگری است که باید قبل از انجام تبلیغات به آن دقت کنید. مخاطب در ۱۰ ثانیه اول بعد از تبلیغات وارد پیج شما شده و شروع به با بالا و پایین کردن صفحه می‌کند. محتوای پیج شما می تواند جاذبه یا دافعه باشد. اگر مطالب پیج ارزشمند و با کیفیت باشد کاربران شما را دنبال کرده و چه بسا در همان دیدار اولیه از شما خرید می‌کنند.

حتما به این نکته توجه کنید که شما باید اعتماد مشتری را از همان ابتدا به خود جلب کنید.

بهترین پیج ها برای تبلیغات در اینستاگرام

دقت کنید که برای تبلیغات پیج خود به پیج ‌های هدفی نیاز دارید که مناسب با کسب وکار و بیزینس شما باشد. تبلیغ در پیج هدف طنز برای یک شرکت صنعتی یا خدماتی قطعا آورده‌ای ندارد و کاری عبث خواهد بود.

به عنوان یک تبلیغ کننده شما می‌توانید با پیج‌هایی که فالوور زیادی دارند، ارتباط برقرار کنید. هرچه تعداد بیشتری تبلیغات شما را ببینند، شانس شما برای کسب مشتری بیشتر می‌شود.

تنها به فالوور اکتفا نکنید. تبلیغی که ارائه می‌کنید باید حتما مفید و جذاب باشد تا مخاطب را جذب کند.

فیک نبودن فالور پیج هدف، فعال بودن پیج و تبلیغات در پیج اینفلوئنسرها نیز از موارد مهمی است که هنگام استفاده از روش‌های تبلیغاتی اینستاگرام باید به آن توجه کنید.

نکات تیلبغات در اینستاگرام

انجام برخی کارهای به ظاهر ساده موفقیت یا شکست یک تبلیغ را تعیین می‌کند. چرا که در بیشتر مواقع تیلیغات مثمر ثمر واقع نشده و موجب می شود همه اهدافی را که برای شروع تبلیغات برای خود تعیین کرده بودید و برای آن هزینه نیز کرده اید، از بین برود. این موضوع باعث ناامیدی شما از تبلیغات در بستر این بازار پرمخاطب می شود.

هدفتان از تبلیغ را مشخص کنید

برندسازی، افزایش فروش، افزایش ترافیک سایت، جذب فالوور و افزایش فعالیت کاربران میتواند از جمله اهداف شما برای تبلیغ در بستر این شبکه اجتماعی پرطرفدار باشد.

بهترین پیج را برای تبلیغات پیدا کنید

معیارهای مهم برای انتخاب پیج مورد تعامل باید توجه به تخصصی بودن پیج، تعداد فالوور واقعی، تعداد فالویینگ، فعالیت کاربران در پیج و کیفیت محتوا باشد.

هدف محتوای تبلیغ را مشخص کنید

گام بعدی بعد از اینکه هدف و مخاطب خودتان را مشخص کردید آن است که برای محتوای تبلیغ هم یک استراتژی تعیین کنید.

اعتمادسازی کنید

راه‌اندازی وب‌سایت در کنار فروشگاه اینستاگرامی می‌تواند یکی از روش ‌های بالا بردن اعتماد کاربران و افزایش فروش باشد. می‌توانید برای سایت خود نماد اعتماد تهیه کنید و از این طریق، اعتماد مخاطبان جدید به شما بیشتر می‌شود.

افزایش فروش با تبلیغات اینستاگرام

بعد از تلاش برای تبلیغات موثر و مناسب در اینستاگرام در زمینه کسب‌وکار و بیزنس گام نهایی شما تعامل با کاربران و مخاطبان هدف خواهد بود. اگر بتوانید ارتباط خوبی با مخاطب برقرار کرده و با توجه به سلیقه آنها راهنمایی‌های لازم را انجام دهید و محصول مناسب ارائه کنید، قطعا تبلیغات شما به طور کامل به ثمر نشسته و می‌توانید منتظر درآمدزایی بیشتر باشید.

البته رسیدن به هدف ایده آل در تبلیغات نیازمند صبر و حوصله نیز هست. به یاد داشته باشید بعد از تبلیغ، وعده‌ای که به مخاطب داده بودید را فراموش نکنید و به تولید محتوا های جذاب ادامه دهید.

چگونه قدرت برند خود را در اینستاگرام توسعه دهیم؟

حالا که تبلیغ ‌تان را انجام دادید و فالوور هم گرفتید نباید کار را نیمه کاره رها کنید. نگه داشتن مخاطب مهمترین بخش از تبلیغات است. شما باید با روش های اصولی، مخاطب‌ های جدیدتان را راضی نگه دارید.

در درج پست و استوری زیاده‌روی نکنید چراکه فالوورهای جدید را فراری می‌دهد.

شما می‌توانید با برگزاری مسابقه و اهدای هدایایی حتی از محصولات خودتان اعضای جدید را ماندگار و حتی فعالیت ‌شان را در پیج بیشتر کنید. این را به یاد داشته باشید برای اینکه بیشتر نتیجه بگیرید، باید فالوورهای جدید را بهتر بشناسید تا دقیقا همان چیزی که می‌خواهند را در اختیارشان بگذارید.

سوالات متداولی که شاید برای شما پیش بیاید

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

سرفصل‌های این مطلب

اشتراک‌گذاری

همچنین بخوانید

دو مرد که در حال مچ انداختن هستند - پیج رنک
تصویر سیاه و سفید زن و مرد سیاه پوست
جذب آدمک های فلزی با آهنربا - لیدهای تبلیغات کلیکی

Notice: Undefined index: phone_status in /home/quantaagency/public_html/wp-content/plugins/easy-track/admin/additive-setting.php on line 427

Notice: Undefined variable: button_phone_html in /home/quantaagency/public_html/wp-content/plugins/easy-track/admin/additive-setting.php on line 437