انتخاب سایت مناسب برای خرید رپورتاژ آگهی

7 فاکتور اساسی برای سئو داخلی استاندارد

اشتراک‌گذاری

نویسنده

درخواست مشاوره یا خدمات

فرم صفحات داخلی بلاگ

سئو داخلی (همچنین به عنوان سئو درون سایتی شناخته می شود) به تمرین بهینه سازی صفحات وب برای بهبود رتبه بندی موتور جستجوی وب سایت و کسب ترافیک ارگانیک اشاره دارد. علاوه بر انتشار محتوای مرتبط و باکیفیت، سئوی درون صفحه شامل بهینه سازی سرفصل ها، تگ های HTML (عنوان، متا و هدر) و تصاویر است. همچنین به این معنی است که مطمئن شوید وب سایت شما دارای سطح بالایی از تخصص، اعتبار و اعتماد است.

جنبه‌های مختلف صفحه وب را در نظر می‌گیرد که وقتی با هم جمع شوند، دید وب‌سایت شما را در نتایج جستجو بهبود می‌بخشد.

چرا SEO ی داخلی مهم است؟

سئوی داخلی مهم است زیرا به موتورهای جستجو کمک می کند تا وب سایت شما و محتوای آن را درک کنند و همچنین تشخیص دهند که آیا به جستجوی جستجوگر مرتبط است یا خیر.

همانطور که موتورهای جستجو پیچیده تر می شوند، تمرکز بیشتری بر روی ارتباط و معنایی در صفحات نتایج موتورهای جستجو (SERPs)  وجود دارد.

گوگل با انبوهی از الگوریتم های پیچیده خود، اکنون در موارد زیر بسیار بهتر عمل می کند :

درک اینکه کاربران هنگام تایپ یک پرس و جو واقعاً به دنبال چه چیزی هستند.

ارائه ی نتایج جستجو که با هدف کاربر مطابقت دارد (اطلاعاتی، خرید، ناوبری).

برای مشاوره رایگان می‌توانید با کارشناسان ما در تماس باشید

انطباق با این توسعه ضروری است، و شما می توانید با اطمینان از اینکه وب سایت شما و محتوای آن ، هم آنچه برای کاربران در صفحات وب شما قابل مشاهده است (مانند متن، تصاویر، ویدیو یا صدا) و عناصری که فقط برای جستجو قابل مشاهده هستند، این کار را انجام دهید. موتور های جست و جو یعنی تگ‌های  HTML، داده‌های ساختاریافته،  طبق آخرین بهترین شیوه‌ها به خوبی بهینه شده‌اند.

علاوه بر این، نمی‌توانید به سادگی سئوی داخلی را نادیده بگیرید زیرا هنگام بهینه‌ سازی عناصر درون سایت کنترل بیشتری دارید. برخلاف سئوی خارج از صفحه که از سیگنال‌های خارجی (به عنوان مثال، بک لینک‌ها) تشکیل شده است.

اگر برای استراتژی های روی صفحه تلاش کنید، شاهد افزایش ترافیک و افزایش حضور جستجوی خود خواهید بود.

سئو داخلی چیست، چرا اهمیت دارد و 10 مورد از مهم ترین ملاحظات سئو داخلی که برای موفقیت باید روی آن ها تمرکز کنید.

امروزه موفقیت در جستجوی ارگانیک مستلزم بهینه‌ سازی برای ترکیبی از عواملی است که موتورهای جستجو مهم می‌دانند. از جمله ی این ها می توان به بررسی فنی سایت ( سئو تکنیکال ) و درون صفحه ( سئوی داخلی ) و خارج از صفحه ( سئوی خارجی ) اشاره نمود. در طول سال‌ها، ما شاهد افزایش تمرکز بر روی تکنیک‌ های خارج از صفحه مانند ساخت لینک و سایر عناصر فنی بوده‌ ایم. اما واقعیت این است که سئوی خارج از صفحه اگر به اصول اولیه ی سئو داخلی توجه نکنید، نتایج خوبی دریافت نخواهید کرد.

متخصصان سئو می دانند که بهینه سازی روی صفحه باید دائما در اولویت قرار گیرد. و از آن جایی که چشم انداز جستجو همیشه در حال تغییر است، مهم است که مطمئن شوید دانش سئوی صفحه شما به روز است. در این مقاله، به این خواهیم پرداخت که سئو داخلی چیست، چرا اهمیت دارد و 10 مورد از مهم ترین ملاحظات سئوی درون صفحه امروزی را بررسی خواهیم کرد.

این راهنما شما را با مهم ترین عناصر سئوی داخلی آشنا می کند.

توجه دقیق به این 7 زمینه به بهبود محتوا و اعتبار صفحات سایت شما کمک می کند . و رتبه بندی، ترافیک و نرخ تبادل شما را افزایش می دهد :

1.فاکتوری با نام  E-A-T :

E-A-T که مخفف عبارت Expertise, Authoritativeness و Trustworthiness است، چارچوبی است که رتبه ‌دهندگان Google  برای ارزیابی سازندگان محتوا، صفحات وب و وب‌سایت‌ها به طور کلی از آن استفاده می‌کنند.

گوگل همیشه به محتوای باکیفیت اهمیت می دهد. می‌خواهد مطمئن شود که سایت‌ هایی که محتوای با کیفیت بالا تولید می‌کنند با رتبه ‌بندی بهتر پاداش می‌گیرند و سایت‌هایی که محتوای با کیفیت پایین تولید می‌کنند کمتر دیده می‌شوند.

بین آنچه که گوگل محتوای با کیفیت بالا در نظر می گیرد و آنچه در نتایج جستجو ظاهر می شود، رابطه ی واضحی وجود دارد.

  E-A-T  به نوعی در نتایج جستجوی ارگانیک گوگل نقش ایفا می کند. این بدان معناست که E-A-T باید در استراتژی SEO شما مورد توجه قرار گیرد.

خدمات سئو سایت کوانتا

2.تگ عنوان:

تگ عنوان، یک تگ HTMLاست که در قسمت سر هر صفحه ی وب وجود دارد، یک نشانه ی اولیه یا زمینه ای را در مورد اینکه موضوع صفحه مربوطه در آن چیست، ارائه می دهد.

این به طور برجسته در صفحات نتایج موتور جستجو (معمولاً به عنوان پیوند قابل کلیک استفاده می شود) و همچنین در پنجره ی مرورگر نشان داده می شود.

برچسب عنوان به خودی خود تأثیر کمی بر رتبه بندی ارگانیک دارد، به همین دلیل است که گاهی اوقات نادیده گرفته می شود.

همانطور که گفته شد، تگ‌های عنوان مفقود، تکراری و ضعیف می‌توانند بر نتایج SEO شما تأثیر منفی بگذارند، بنابراین مطمئن شوید که برای این عنصر بهینه ‌سازی می‌کنید.

3.توضیحات متا:

از همان روزهای اولیه ی سئو، توضیحات متا یک نقطه ی بهینه سازی مهم بوده است. توضیحات متا، متا تگ‌هایی که شرحی از موضوع صفحه ارائه می‌دهند، اغلب در SERP در زیر عنوان صفحه، نمایش داده می‌شوند.

در حالی که گوگل معتقد است که توضیحات متا به رتبه‌ بندی کمک نمی‌کند، شواهد حاکی از آن است که ویژگی‌های غیرمستقیم توضیحات در رتبه بندی گوگل تاثیر دارد. بهینه سازی درست و استاندارد توضیحات متا می تواند به بهبود کمک کند:

4.سرفصل ها:

آیا می خواهید محتوای وب سایت شما در جستجو عملکرد خوبی داشته باشد؟ پس شروع به نوشتن سرفصل های جذاب کنید.

ایجاد عنوان برای یک پست وبلاگ ممکن است خیلی ابتدایی به نظر برسد، اما یک عنوان عالی می تواند به معنای تفاوت بین یک کلیک و یک برداشت باشد. به همین دلیل مهم است که آن ها را به صورت استراتژیک ایجاد کنید. سرفصل های شما باید برای برجسته شدن در SERP ها علاقه ایجاد کند . همچنین ایجاد سرفصل های اصولی باید به گونه ای باشد که کاربران را ترغیب کند تا روی آن کلیک کرده و به خواندن بقیه ی مطالب ادامه دهند.

5.تگ های هدر:

تگ‌های سرصفحه، عناصر HTML (H1-H6) هستند که برای شناسایی سرفصل‌ها و عنوان‌های فرعی درون محتوای شما از سایر انواع متن (مثلاً متن پاراگراف) استفاده می‌شوند.

تگ‌های هدر مانند گذشته برای رتبه ‌بندی سایت شما اهمیت حیاتی ندارند، اما این تگ‌ها همچنان عملکرد مهمی  برای کاربران و سئوی شما دارند.

تگ های هدر می توانند به طور غیر مستقیم بر رتبه بندی شما تأثیر بگذارند:

خواندن مطالب سایت شما را برای بازدیدکنندگان آسان تر و لذت بخش تر می کند.

ارائه ی زمینه غنی از کلمات کلیدی در مورد محتوای خود برای موتورهای جستجو به وسیله ی تگ های هدر راحت شده است.

6.تکمیل عنوان سئو:

نوشتن . تکمیل عنوان سئو به معنای نوشتن محتوا با در نظر گرفتن موتورهای جستجو و کاربران است.

یک استراتژی پشت نوشتن محتوای سئوی قوی وجود دارد. و این چیزی بیش از تحقیق کلمات کلیدی و پر کردن جاهای خالی است.

صرفاً تولید محتوا به خاطر این موضوع کارساز و موثر نمی باشد. به یاد داشته باشید که شما برای مردم محتوا می نویسید . بنابراین آن محتوا باید با کیفیت، قابل توجه و مرتبط باشد.

7.بهینه سازی تصاویر:

افزودن تصاویر راه خوبی برای جذاب ‌تر کردن صفحات وب شما است. اما عملکرد همه ی تصاویر در وب سایت شما یکسان نمی باشد. و برخی از آن ها حتی می تواند وب سایت شما را کند کنند.

بهینه سازی درست و اصولی تصاویر به شما این کمک را می کند تا از یک دارایی ارزشمند سئو نهایت استفاده را ببرید.

بهینه سازی تصویر مزایای زیادی دارد، از جمله:

  • احتمال کسب رتبه ی بهتر در نتایج گوگل افزایش می یابد. (در جستجوی تصویر گوگل نمایش داده می شود).
  • تجربه کاربری بهتر
  • زمان بارگذاری صفحه سریعتر می شود.

همچنین مطمئن شوید که از تصاویری استفاده می کنید که از محتوای شما پشتیبانی می کنند و از عناوین توصیفی و متن جایگزین نیز در بهینه سازی صفجاتتان استفاده نمایید.

خدمات سئو سایت کوانتا

بهبود عملکرد سئوی داخلی

اگر می خواهید شانس وب سایت خود را برای نمایش در نتایج جستجو افزایش دهید، سئوی داخلی را بسیار مهم در نظر یگیرید و در راستای بهبود عملکرد آن اسستراتژی های ارائه شده را بررسی نمایید و به کار ببرید.

بهینه ‌سازی سئوی داخلی وب سایت شما به طور منظم می‌تواند به بهبود رتبه ‌بندی، ترافیک و نرخ تبدیل شما کمک کند.

 E-A-T & YMYL چگونه سئوی داخلی صفحات وب سایت را تقویت می کنند؟

چگونه می توانید E-A-T را در محتوای خود نشان دهید تا خوانندگان را راضی کنید و به اهداف سئوی داخلی خود برسید؟ در اینجا برخی از بهترین روش هایی که باید دنبال کنید آورده شده است.

هرگز در تاریخ اینترنت، کاربران به این شدت به دنبال این نبوده اند که اطلاعاتی که مصرف می کنند قابل اعتماد باشند . قابل اعتماد بودن محتوا برای کاربران امروزه به قدری مهم  است که این مورد در وب سایت ها با موضوعات مختلف مانند روزنامه نگاری، نویسندگی، سیاستمداری یا مشاغل قابل مشاهده می باشد.

در عصری که اطلاعات نادرست بیداد می کند و موسسات خبری که زمانی مورد احترام بودند، اکنون به شدت مورد سوال قرار می گیرند، مردم مشتاقانه به دنبال اطمینان و حتی اثبات هستند که اطلاعاتی که ارائه می شود درست و از یک منبع معتبر باشد. و باید گفت که موتورهای جستجو مانند گوگل این موضوع را درک می کنند. و محتوای با کیفیت و قابل اعتماد را از محتوای تکراری تشخیث می دهند. البته که دیگر مهندسی معکوس الگوریتم های گوگل برای اطمینان از رتبه بندی برتر در نتایج جستجو کافی نیست. گوگل اکنون به دنبال مجموعه ‌ای پیچیده از شاخص‌ها است که خبر از تخصص، اعتبار و قابلیت اعتماد (E-A-T) وب‌سایت شما و افرادی که آن را ایجاد کرده‌اند را می‌دهد.

E-A-T یک عامل برای رتبه‌ بندی نتایج گوگل نیست

 اما در دستورالعمل‌ های ارزیابی کیفیت جستجوی Google به شدت کاربرد این عامل مشخص می‌شود. این ها در واقع عواملی هستند که کیفیت صفحه را برای اطلاع از به ‌روزرسانی‌های الگوریتم های گوگل ارزیابی می‌کنند، بنابراین دستورالعمل‌های آن‌ها به ما بینشی در مورد آنچه که Google تجربه کاربری با کیفیت بالا می‌داند، می‌دهد.

 (YMYL) نیز موضوع مهم دیگری می باشد که هدف از ارائه ی آن،  اصطلاح نتایج جست و جو در راستای پیامدهای جدی که می تواند بر معیشت جستجوگر تاثیر داشته باشد، می باشد. توصیه های پزشکی، توصیه های سهام و وام مسکن تنها چند نمونه از موضوعات YMYL هستند.

چگونه می توانید E-A-T را در محتوای خود نشان دهید

E-A-T  در مورد ارزش، قابلیت اطمینان و یکپارچگی محتوا است. منظور ما از یکپارچگی، ارائه ی اطلاعات قابل اعتمادی است که کاربران به آن ها نیاز دارند، به نحوی که بتوانند از آن ها استفاده کنند. شما نمی توانید E-A-T وب سایت خود را جعل کنید، و نمی توانید گوگل را فریب دهید که فکر کند این پارامتر را رعایت کرده اید، در حالی که این گونه نمی باشد.

در عوض، مهندسان گوگل شاخص های قابل اعتماد بودن را شناسایی کرده اند و وجود یا عدم وجود این شاخص ها را جز مهم ترین موضوعاتی می دانند که بر رتبه بندی وب سایت شما تأثیر می گذارد.

در دنیای کسب‌ وکاری که با اعداد، فرمول‌ها، اتوماسیون و راه‌ حل‌های قابل برنامه‌ ریزی برای هر چالش قابل تصوری افراد در حال رقابت هستند، وجود پارمنتری به نام  E-A-T می‌تواند عاملی مثبت برای وب سایت هایی باشد که محتوای اصولی برای وب سایت ها تولید می کنند. و همچنین در عین حال می تواند عاملی منفی برای وبسایت هایی باشد که محتوای تولید شده و ارائه شده توسط آن ها با کیفیت نمی باشد.

مهم نیست که در چه رشته ای از کسب و کار هستید، در هر صورت این موضوع برای شما صدق می کند. در واقع همان طور که لازم است شما به طور فیزیکی در محل کارتان اعتماد مشتریان را جلب نمایید، لازم می باشد که در فضای آنلاین نیز اعتماد مشتریان اینترنتی خود را کسب کنید. که این موضوع تنها از طریق ارائه ی محتوای با کیفیت امکان پذیر می باشد.

دلایل اهمیت لینک سازی برای رتبه بندی نتایج گوگل

موتورهای جستجو فقط از متن یک صفحه ی وب برای رتبه بندی صفحات سایت استفاده نمی کنند. با این حال، ناشران وب شروع به اضافه کردن عبارات کلیدی برای کمک به رتبه بندی صفحات خود کردند.

محققان بازیابی اطلاعات کار بر روی روش های جدیدی را برای شناسایی صفحات وب مرتبط، به ویژه به کمک لینک ها، آغاز کردند. مهندسان سئو متوجه شدند که بهترین صفحات در وب، تمایل به جمع آوری لینک دارند.

هر چه یک سایت لینک های بیشتری داشته باشد، اهمیت آن بیشتر می شود. برعکس، هر چه یک سایت لینک های کمتری جمع آوری کند، اهمیت آن کمتر ارزیابی می شود.

موتورهای جستجوی مدرن امروزه از روش های ترکیبی ، متشکل از هوش مصنوعی، یادگیری ماشینی، پیوندها و تجزیه و تحلیل صفحه برای رتبه بندی وب سایت ها استفاده می کنند.

یک تغییر مهم در نحوه ی رتبه بندی سایت ها این است که انواع لینک هایی که برای اهداف رتبه بندی استفاده می شوند به مرتبط ترین آن ها محتواها لینک داده شده باشند. هدف از شمارش لینک ها همواره شمارش لینک‌هایی بوده است که برای محتوایی که به آن پیوند می‌دهند معنادار بوده باشند.

با این حساب باید دقت نمود که چیزی به نام رتبه بندی لینک نیز وجود دارد که ممکن است مورد استفاده قرار گیرد. در واقع بسته به این که یک لینک مرتبط است و یا خیر و همچنین سایر عوامل دیگر، میزان ارزش و اعتبار یک لینک مشخص می شود. با رتبه بندی لینک ها، محبوبیت و ارتباط آن ها را می توان با دقت بیشتری اندازه گیری کرد.

موتورهای جستجو همچنان از لینک ها به عنوان راهی برای سنجش محبوبیت و اعتبار سایت ها استفاده می کنند. با این حال باید دقت نمود گه تنها به دست آوردن تعداد لینک های بیشتر مهم نمی باشدو بلکه هدف کسب لینک های با ارزش بیشتر است.

همچنین دقت نمایید که لینک ها ممکن است همیشه بر رتبه بندی برتر تأثیر نداشته باشند. در واقع لینک سازی اشتباه ممکن است که تاثیر منفی بر نتایج گوگل داشته باشد. پس بسیار مهم می باشد که با استراتژی درست و به صورت اصولی اقدام به لینک سازی نمایید تا بتوانید بهترین نتایج را از لینک سازی دریافت نمایید. البته که دقت نمایید همپیوندها لزوما مهمترین عامل رتبه بندی نیستند.

اینکه لینک ها تا چه حد به رتبه بندی وب سایت ها کمک می کنند، سوالی است که نمی توان به آن پاسخ داد. آنچه شناخته شده است این است که لینک ها همچنان در رتبه بندی نتایج گوکل نقش دارند.

خدمات سئو سایت کوانتا

سایر عوامل تاثیر گذار بر رتبه بندی نتایج گوگل کدام اند؟

عوامل دیگری از جمله اینکه یک صفحه وب تا چه حد نیاز های جستجوی کاربران را برآورده می کند، نقش مهمی ایفا می کند.

بنابراین، یک صفحه وب با پیوندهای زیاد می تواند مهم ارزیابی شود، اما در صورتی که خود صفحه نیازهای اطلاعاتی کاربر را برآورده نکند، همچنان رتبه ی خوبی در نتایج جسن و جوی گوگل، دریافت نخواهد کرد.

همانطور که قبلا ذکر شد، وب سایت ها بر اساس اینکه کدام سایت ها بیشترین لینک را دارند رتبه بندی نمی شوند.

موتورهای جستجو وب سایت ها را بر اساس اینکه کدام سایت برای تعداد بیشتری از کاربران مفید است، رتبه بندی می کنند.

پیوندها برای ایجاد نامزدهای صفحات وب استفاده می شوند که سپس از طریق سایر فرآیندهای الگوریتمی قرار می گیرند تا قضاوت کنند که آیا آن صفحات نامزد مفیدترین نتایج جست و جو هستند و یا خیر. در واقع می توان این گونه جمع بندی نمود که وب سایت های مختلف با استفاده از لینک سازی می توانند رتبه های مناسبی در نتایج جست و جو کسب نمایند. اما تثبیت این رتبه های خوب در نتایج جست و جوی گوگل صرفا به کمک محتوای مناسب و با کیفیت و سایر عوامل و رعایت نکات الگوریتم های گوگل مشخص و معین می گردد.

تدوین برنامه تخصصی سئو

به طور کلی می‌ توان تمامی اقدامات انجام شده برای سئو را در دو دسته اساسی “اقدامات اصولی یا استاندارد و اعمال خلاقانه” تقسیم کرد. جهت تدوین برنامه تخصصی سئو رعایت کلیه اصول سئو و پارامتر‌های ثابت مربوط به این کار از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. چرا که اگر نسبت به آن بی تفاوت باشید، خواهید دید که روند کار به مشکل بر می‌ خورد و نتیجه نهایی باب میل مشتریان خواهد بود. از سوی دیگر اقدامات خلاقانه که برای جلب توجه بیشتر مخاطبان انجام می‌شود، می‌ تواند کمک کند تا راحت‌ تر آنها از یک کاربر معمولی به مشتری بالقوه تبدیل شوند.
به صورت بسیار ساده می‌ توانیم بگوییم که متخصصین با تجربه ما در آژانس خلاقیت کوانتا با تمامی فرآیندهای استاندارد سئو آشنا هستند و به این صورت می‌ توانند کمک کنند تا سایت شما رتبه بهتری در صفحه نتایج جستجو گوگل داشته باشد. بعد از آنکه مخاطب سایت رسید نوبت به انجام کارهای خلاقانه مانند طراحی جذاب و یا استفاده از متون خاص است که مخاطب را به سمت خرید محصولات و استفاده از خدمات سایت هدایت خواهد کرد.

شرکت‌ های زیادی در زمینه ارائه خدمات سئو فعالیت دارند؛ برای انتخاب آنها باید به دنبال گزینه‌ ای خاص و متمایز از بقیه باشید. می‌ توان گفت بخشی از دیدگاه مجموعه کوانتا برای انجام فرایند سئو و بهینه سازی سایت را می‌ توان از نام این مجموعه حدس زد. کوانتا عبارت است است ریز ذرات کوچک انرژی که کل هستی را شکل داده‌ اند. متخصصین ما به تک تک جزئیات وب سایت توجه می‌ کنند و آنها را زیر ذره بین می‌ گذارند. به عقیده ما روند سئو باید به شکلی انجام شود که ابتدا ریز جزئیات سایت شما مورد بررسی قرار بگیرند و سپس تغییرات یا اقدامات بزرگتر را در سطوح گسترده‌ تری انجام داد. مخاطبین و کاربرانی که به دنبال استفاده از محصولات یا خدمات یک کسب و کار هستند، در زمان مراجعه به وب سایت آنها، حتی ریزترین جزئیات را از نظر می‌ گذرانند. به همین دلیل وقتی شما زمان کافی به هر قسمت اختصاص داده باشید، قطعا به نتیجه مناسبی می‌ رسید.

بهبود سئو سایت با کوانتا

اقدامات لازم برای بهبود سئو یک سایت را می‌ توان در دو بخش داخلی و خارجی خلاصه کرد. انجام هر کدام از این فعالیت‌ ها نیاز به تجربه و تخصص کافی دارد. سئو داخلی یک سایت به مجموعه اقداماتی می‌ گوییم که بر روی پارامترهای متغیر درون سایت انجام می‌ شوند و روی رتبه بندی نهایی وب سایت شما تاثیر می‌ گذارند. متخصصین ما در کوانتا سعی دارند تا با تولید محتوای خلاقانه، طراحی سایت، بررسی صحت و درستی پارامترهای فنی و… وضعیت سئو داخلی سایت شما را بهبود بخشند. از سوی دیگر ارائه خدماتی مانند طراحی هویت برند، تبلیغات دیجیتال هدفمند، فعالیت موثر در شبکه‌ های اجتماعی و… می‌ تواند تاثیر بسیار مثبتی روی سطح خارجی وبسایت داشته باشد.در این میان نقش خلاقیت را به هیچ عنوان نباید نادیده بگیرید. وجود طراحی خلاقانه برای یک قسمت از وبسایت و یا ارائه راهکارهای جدید و نوین به مخاطبان همواره به عنوان یک وجه تمایز اصلی بین شما و سایر رقیبانتان شناخته می‌ شود. متخصصین ما در کوانتا به شما اجازه می‌ دهند تا یک سر و گردن بالاتر از رقیبان خود به نظر برسید. در دنیای امروز که بازار رقابتی شدت بالایی گرفته، متمایز بودن برگه برنده شما خواهد بود.

سوالات متداولی که شاید برای شما پیش بیاید

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

سرفصل‌های این مطلب

اشتراک‌گذاری

همچنین بخوانید

تصویر سیاه و سفید زن و مرد سیاه پوست
جذب آدمک های فلزی با آهنربا - لیدهای تبلیغات کلیکی
عکس صفحه نتایج گوگل یا serp که نتایج جستجوی کاربر را نشان می دهد

Notice: Undefined index: phone_status in /home/quantaagency/public_html/wp-content/plugins/easy-track/admin/additive-setting.php on line 427

Notice: Undefined variable: button_phone_html in /home/quantaagency/public_html/wp-content/plugins/easy-track/admin/additive-setting.php on line 437