تبلیغات در اینستاگرام

تبلیغات در اینستاگرام

اشتراک‌گذاری

نویسنده

درخواست مشاوره یا خدمات

فرم صفحات داخلی بلاگ

بی تردید امروزه خدمات اینستاگرام یکی از بهترین و پرطرفدارترین شبکه های اجتماعی است که آن را به بهترین پلتفرم بازاریابی و دیجیتال مارکتینگ  تبدیل کرده است. در تبلیغ آن لاین این شبکه اجتماعی می توانید ضمن برندساز، محصول خود را به میلیون ها کاربر فعال در این فضای پرطرفدار معرفی کنید و همین موضوع سبب افزایش فروش شما خواهد شد.

تبلیغات گسترده اینستاگرام

یکی از روش‌های تبلیغات در اینستاگرام تبلیغات گسترده است. در این روش شما فقط به ازای تعداد بازدید محتوای تبلیغات، هزینه پرداخت می‌کنید. يعني تبلیغ شما در پست‌ها و استوری‌های پیج‌های پرفالوور اینستاگرامی نمایش می‌گیرد و شما به ازای مقدار بازدید هزینه پرداخت می‌کنید. البته كه این نوع تبلیغات باید مطابق اصولی صورت بگیرد تا ارزش افزوده داشته باشد و خروجی مناسبی برای کار شما ارائه كند.

تبلیغ در اینستاگرام حتی با نوپا بودن و تازه عرضه شدن این پدیده واقعا به یک علم تبدیل شده و باید آن را آموخت و یا برای بهتر پیاده شدن آن از افراد متخصص در این حوزه استفاده کرد.

مزایای تبلیغات اینستاگرام

تبلیغات در محيط اینستاگرام، افزایش فروش و بازدهی كسب و كار شما را چند برابر می کند. اینفلوئنسر های ایرانی از جمله هنرمندان، بلاگرها، کمدین ها و چهره های محبوب اینستاگرام با بهترین روش تبلیغاتی ميتوانند در اين پلتفرم پر مخاطب محصولات و خدمات شما را معرفی و به برندسازي محصولات شما كمك كنند

کمپین تبلیغات اینستاگرام

تبليغات در اينستاگرام با راه اندازي كمپين تبليغاتي مسير ژيچيده اي دارد. البته همه چیز بستگی به این دارد که بتوانید در بهترین زمان و بهترین مکان بهترين تبليغات را داشته باشيد و به طور صحيح روبروی مخاطب هدفتان قرار بگیرید

کمپین های تبلیغاتی در اینستاگرام اقدام به منتشر کردن محتوای مناسب كسب وكارتان در صفحه ای مخصوص کسب و کار مي كنند. در اين كمپين ها تلاش مي شود تا علاقه به يك كسب و كار و استفاده از يك برند با وجود يك محتواي عالي و مناسب بالا رود. اين كمپين ها تلاش دارند تا در طول مدت زمان مشخصي به هدف بخصوص دست يابند. معجزه کارکرد کمپین تبلیغاتی در اینستاگرام به قدری گسترده و غير قابل انكار است كه به راحتی نمی شود از آن گذر کرد.

افزایش فروش با تبلیغات اینستاگرام

قطعا با وجود همه تلاش ها براي تبليغات موثر و مناسب در اين پلتفرم پرطرفدار و البته اثرگذار در زمینه کسب‌وکار و بیزنس می‌توانید تعامل خوبی را با کاربران و مخاطبان هدف خود ایجاد کنید.

با استفاده از ترفندهايي كه در اين خصوص فرا ميگيريد مي توانيد افزایش فروش در اینستاگرام را در سطح بسیار بالایی تجربه کنید. البته رسيدن به هدف ايده آل و به ثمر نشستن تيليغات نيازمند صبر و حوصله و البته تلاش و فراگيري تکنیک های تخصصی نيز هست. بايد با رعايت نكات مرتبط با فروش با تيليغات اينستاگرام به تلاشتان ادامه دهید.

مجری تبلیغات اینستاگرام

در هر حال اگر به دنبال کسب درآمد از اینستاگرام بدون داشتن سرمایه هستید، در ابتدا بايد یک پیج مناسب با كسب و كار و بيزينس خودتان راه اندازی کنید و با توجه به محصولی که دارید و یا خدماتی که ارائه می‌دهید، شروع به کار کنید. شما مي توانيد با تولید محتواي اصولي و مناسب فالوور جذب کنید و این کار بسیار ساده است. اما در گام بعدي براي بيشتر ديده شدن محصولتان بايد به هنرمندان، بلاگرها، کمدین ها و چهره های محبوب اینستاگرام روي بياوريد تا با بهترین روش تبلیغاتی محصولات و خدمات شما را معرفی كنند.

هزینه تبلیغات اینستاگرام

به طور کلی نمی توان برای هزینه تبليغات در اینستاگرام مبلغ دقیقی را مشخص کرد ولی قطعا قیمت تبلیغات به نوع تبلیغ و روش تبلیغ بستگی دارد. تبلیغی که در قالب پست منتشر می شود و برای همیشه در دسترس است، قیمت آن در مقابل تبلیغات استوری که پس از 24 ساعت از بین می روند، بیشتر و البته اين نوع تبليغات موثرتر است.

درآمد تبلیغات اینستاگرام

 یکی از روش‌های جذاب کسب درآمد از اینترنت کسب درآمد از اینستاگرام بدون داشتن سرمایه است. اینستاگرام با  داشتن میلیون ها کاربر يكي از محبوب‌ترین شبکه هاي اجتماعی در ایران شناخته شده‌ است. البته درست است كه از ابتدا به این برنامه به عنوان راهی برای درآمدزایی توجهی نشده بود و کاربران آنرا تنها به عنوان سرگرمی و  ارتباط‌ می‌شناختنداما بعدها با شناخت بيشتر اين برنامه، کاربران با آپلود عکس از کسب و کار خود راه تبلیغات اینترنتی از طریق اینستاگرام را پیدا کردند و كم كم درآمد تبليغات اينستاگرام كاربران را به روي آوردن به اين بيزينس راحت و پربازده مشتاق كرد.

تعرفه تبلیغات اینستاگرام

با وجودي كه هزینه تبليغات در اینستاگرام مبلغ دقیق و مشخصي نيست ولي برخي معیار ها براي قیمت گذاری تبلیغات در اینستاگرام وجود دارد. میزان انگیجمنت ، تعداد فالوور، نوع تبلیغ،‌میزان تبلیغات،‌جایگاه تبلیغ و موقعیت جغرافیایی دنبال کنندگان از پارامترهايي هستند كه در تعرفه هاي تيليغات در اين پلتفرم اثرگذارند.

جدول تعرفه تبلیغات اینستاگرام

قیمت تبلیغات در اینستاگرام از بحث‌ برانگیزترین مباحث تبلیغات و دیجیتال مارکتینگ  است. چرا که شما به عنوان صاحب یک برند یا به عنوان یک مدیر دیجیتال مارکتینگ باید بتوانید در میان حجم عظیم کانال‌ها و پیج‌های مختلف، پربازده‌ترین‌ها با کمترین قیمت را پیدا کرده و تبلیغات خود را وایرال کنید. این کار نیاز به شناخت انواع پیج‌های تبلیغاتی در اینستاگرام دارد. علاوه‌بر این باید ادمین‌های پیج‌ها را شناخته و بتوانید با ارتباط مثبت و سازنده تبليغات خود را با بهترین قیمت و در مناسب‌ترین زمان انجام دهید.

سوالات متداولی که شاید برای شما پیش بیاید

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

سرفصل‌های این مطلب

اشتراک‌گذاری

همچنین بخوانید

دو مرد که در حال مچ انداختن هستند - پیج رنک
تصویر سیاه و سفید زن و مرد سیاه پوست
جذب آدمک های فلزی با آهنربا - لیدهای تبلیغات کلیکی

Notice: Undefined index: phone_status in /home/quantaagency/public_html/wp-content/plugins/easy-track/admin/additive-setting.php on line 427

Notice: Undefined variable: button_phone_html in /home/quantaagency/public_html/wp-content/plugins/easy-track/admin/additive-setting.php on line 437