تولید محتوا در اینستاگرام

تولید محتوا در اینستاگرام

اشتراک‌گذاری

نویسنده

درخواست مشاوره یا خدمات

فرم صفحات داخلی بلاگ

به طور کلی به اطلاعات طبقه‌بندی شده در قالب فیلم، عکس، متن و… که پیامی را به مخاطب منتقل می‌کند، محتوا می‌گوییم. منظور از تولید محتوا در اینستاگرام هم ارائه همین محتواهای مناسب با شناخت درست مخاطب است.

کسب و کارها و افراد مختلف، با توجه به شرایط ویژه و توجه بسیار زیادی که در این بستر وجود دارد، همواره سعی می‌کنند با تولید محتوای باکیفیت بتوانند توجه مخاطبان را به خود جلب کنند.

آموزش تولید محتوا در اینستاگرام

برای تولید محتوا در اینستاگرام لازم است به چند نکته مهم توجه داشته باشید.

مسیر جذب مخاطب را بشناسید

باید هدف خود را مشخص و سپس مخاطب خود را بشناسید تا بتوانید برند خود را به درستی معرفی کنید.

هویت بصری ویژه خود را بسازید

برای آنکه در میان حجم گسترده از محتوا در اینستاگرام شانس دیده شدن بیشتری داشته باشید، باید تلاش کنید پست‌هایی با قالب شبیه به هم داشته باشید.

تقویم محتوا داشته باشید

حتما تقویمی برای خود تهبه کنید و نوع محتوایی که قرار است کار کنید را مشخص کنید. حتی کپشن، هشتگ‌ها و زمان انتشار پست را نیز بنویسید.

از تبلیغات زیاد پرهیز کنید

یکی از نکات مهم پرهیز کردن از تبلیغات پشت سر هم است. کاربران علاقه‌ای به دیدن تبلیغات پی در پی ندارند و اینگونه صفحات را آنفالو می‌کنند. سعی کنید با تولید محتوای مناسب و جذاب به اندازه مکفی محصول خود را معرفی کتید تا رضایت مخاطب را همیشه داشته باشید.

از انواع مختلف محتوا استفاده کنید

برای موفقیت در فضای اینستاگرام به محتوای خود تنوع بدهید. ویدیو و عکس، گیف و پست‌های اسلایدی در کنار هم جذاب خواهند بود.

ارتباط نزدیک برقرار کنید

هرچه ارتباط بیشتری با مخاطبان خود برقرار کنید، شانس شما برای موفقیت بیشتر است.

با اینفلوئنسرها همکاری کنید

یکی از راههای موثر که کمک میکند زودتر به موفقیت نزدیک شوید همکاری با اینفلوئنسرها است. شما هم می‌توانید با افرادی که دنبال کننده‌های بیشتری دارند همکاری کنید و در ازای پرداخت هزینه تبلیغات، سریع‌تر رشد کنید.

زمان مناسبی را برای انتشار محتوای خود انتخاب کنید

باید با آزمون و خطا سعی کنید بازه زمانی طلایی خود برای انتشار محتوا در اینستاگرام را پیدا کنید. زمان استراحت مخاطب برای انتشار محتوا بهترین زمان برای شماست.

از هشتگ‌ها استفاده کنید

استفاده درست از هشتگ‌ها راه مناسب، مهم و رایگان برای دیده شدن بیشتر پست‌های شما است. البته در استفاده از هشتگ‌ها زیاده‌روی نکنید.

کپشن مناسب بنویسید

باید به کپشن توجه ویژه‌ای داشته باشید. سعی کنید در کپشن شرح بدهید که پست شما درباره چه موضوعی است.

استراتژی تولید محتوا در اینستاگرام

داشتن برنامه ریزی مشخص برای فعالیت در این محیط پر مخاطب می‌تواند به شما در زمینه تولید منظم محتوا در اینستاگرام کمک کند. استراتژی تولید محتوا به معنای داشتن برنامه‌ریزی مشخص برای تولید محتوا در اینستاگرام است.

مخاطبان شما در اینستاگرام به دنبال صفحاتی می‌گردند که بتوانند از آن چیزی هم باد بگیرند! در صورتی که محتوای صفحه شما با کیفیت و با هدف و استراتژی باشد می‌توانید کاربران خود را جذب کرده و مطالبی به آن‌ها بیاموزید، سوالات آن‌ها را پاسخ داده و در عین حال محصولات خود را تبلیغ کنید. در این صورت است که شما فروش کسب و کار خود را افزایش داده‌اید.

انواع تولید محتوا در اینستاگرام

اینستاگرام برخلاف توئیتر که متن در آن بیشتر دیده می‌شود، یک شبکه اجتماعی تصویر محور است. در اینستاگرام محتوا بیشتر به حالت عکس و ویدئو دیده می‌شود.

محتوا در اینستاگرام به ۴ دسته تبدیل می‌شود:

  • پُست (عکس یا ویدیو) 
  • استوری (عکس یا ویدیو) 
  • IGTV (ویدیو بلند) 
  • Live (ویدیو زنده) 

ابزارهای تولید محتوا در اینستاگرام

برای کسب در آمد در محیط پررفت و آمد بیزینس‌ها در اینستاگرام شما نیاز به ابزارهایی دارید تا بتوانید کسب درآمد کنید.

نیاز دارید تا محتوای قوی همراه با عکس‌ها و ویدئوهای جذاب و با کیفیت بسازید و کسب و کار خودتان را تبلیغ کنید و همه این‌ها نیازمند ابزارهایی است.

نرم افزارهای متفاوتی برای ساخت ویدئو، ساخت تیزرهای تبلیغاتی، تلفیق و ادیت عکس‌ها و تایپوگرافی وجود دارد و در دسترس است ولی کار کردن با این ابزارها نیاز به مهارت و آموزش دارد.

درآمد تولید محتوا در اینستاگرام

نمی‌توان به طور دقیق عنوان کرد که درآمد تولید محتوا در اینستاگرام چقدر است، چرا که محتوا در اینستاگرام اقسام مختلفی دارد. باید ببینیم که در چه حوزه‌ای فعالیت داریم و سپس روش‌های درآمدزایی خود را تعریف کنیم.

می‌توان گفت حداقل درآمد تولیدکننده محتوا در اینستاگرام ۱۰ میلیون تومان است و طبیعتا کسانی که حرفه‌ای‌تر کار می‌کنند، درآمد چند برابری دارند.

حالا اگر شما هم رویای پول درآوردن در سردارید و دوست دارید تا خوب درآمدزایی کنید باید به طور اصولی مهارت تولید محتوا را به‌عنوان بهترین روش کسب درآمد از اینستاگرام یاد بگیرید.

قیمت تولید محتوا در اینستاگرام

همانطور که گفته شد نمی‌توان نرخ مشخصی برای تولید محتوا در اینستاگرام مطرح کرد اما اگر مدیریت کسب و کارتان در اینستاگرام برای شما مهم است می‌توانید از پکیج‌های تولید محتوا در این شبکه اجتماعی استفاده کنید.

این پکیج‌ها در انواع مختلف و با نرخ متفاوت طراحی می‌شوند و شما می‌توانید با توجه به نیاز خود سفارش مناسبی را خریداری کنید.

هزینه تولید محتوا در اینستاگرام

قیمت تولید محتوا برای شبکه‌های اجتماعی معمولا براساس کارشناس، پیشنهاد استراتژیست محتوای شبکه‌های اجتماعی و دراینستاگرام بعضا توسط خود اینفلوئنسرها تعیین می‌شود.

این قیمت براساس میزان تجربه و تخصص، حجم کار و زمان لازم برای انجام کار تعیین می‌شود.

مثلا در تولید محتوا در اینستاگرام، رعایت اصول بر مبنای هشتگ‌گذاری پست‌ها و کپشن‌نویسی اهمیت خاصی دارد. عدم رعایت این اصول ممکن است در تعداد دیده شدن پست و محتوای شما تاثیر زیادی داشته باشد و بازده کار را تا حد زیادی کاهش دهد.

تولید محتوای متنی در اینستاگرام

تولید محتوای متنی با توجه به محیط تصویر محور اینستاگرام بنظر سخت میرسید اما در چند سال اخیر محتوای متنی نیز توانسته با استفاده از ترفندها و طراحی‌های گرافیکی جای خود را به خوبی در اینستاگرام باز کند. امروزه درصد قابل توجهی از پست‌های اینستاگرام به صورت محتوای متنی و در قالب‌های گرافیکی ارائه می‌شوند.

شما باید بهترین راه انتقال پیام را در تولید محتوا اینستاگرام پیدا کنید.

تولید محتوا اینستاگرام با گوشی

برای طراحی پستهای اینستاگرامی ملزم به داشتن کامپیوتر نیستید و می توانید با استفاده از نرم افزارهای تولید محتوا بوسیله گوشی پست‌های با کیفیت بسازید و طراحی کنید.

به یاد داشته باشید که به ظاهر محتواهایتان توجه ویژه‌ای داشته باشید زیرا محتواهای بصری مثل عکس و ویدیو در جذب مخاطب بسیار موثر است. به همین دلیل برای اینکه کاربر مجاب شود تا ویدیو و ادامه آن را ببیند باید محتوای جذاب و کاربردی طراحی کنید.

پکیج تولید محتوا اینستاگرام

برای تولید محتوا در اینستاگرام پکیج‌های جذابی وجود دارد که به طور خاص برای معرفی کسب و کار شما و هر آنچه مد نظر دارید، طراحی شده و در اختیار شما قرار می‌گیرد. در این پکیج‌ها محتوا به صورت‌های متنی، تصویری و هم ویدیو وجود

تولید محتوا برای پیج فروشگاهی

حرف اول را در موفقیت بیزینس‌های اینستاگرامی، تولید محتوا برای پیج فروشگاهی می‌زند؛ اما به شرط رعایت اصول. اگر نتوانید محتوای مناسب برای پیج فروشگاهی خود تولید کنید، هزینه و انرژی خود را هدر داده‌اید.

بسیاری از فروشگاه‌های فعال اینستاگرامی تصور میکنند که تولید محتوای پیج فروشگاهی محدود به انتشار عکس‌های محصولات و ذکر قیمت‌های آنان است، اما این تنها معرفی محصول است، نه تولید محتوا.

سوالات متداولی که شاید برای شما پیش بیاید

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

سرفصل‌های این مطلب

اشتراک‌گذاری

همچنین بخوانید

دو مرد که در حال مچ انداختن هستند - پیج رنک
تصویر سیاه و سفید زن و مرد سیاه پوست
جذب آدمک های فلزی با آهنربا - لیدهای تبلیغات کلیکی

Notice: Undefined index: phone_status in /home/quantaagency/public_html/wp-content/plugins/easy-track/admin/additive-setting.php on line 427

Notice: Undefined variable: button_phone_html in /home/quantaagency/public_html/wp-content/plugins/easy-track/admin/additive-setting.php on line 437